Déborah: 17, Student, and Mother
Is it possible to go back to school when you become a mother at 16? Déborah initially thought not. In Ivory Coast, abortion is illegal and an unwanted pregnancy often means the end of education for young girls. Yet, despite the shame and guilt, the schoolgirl refused to give up on her dreams.