Re: - Wiedeń: kawiarnia przeciw samotnościDéborah: uczennica i mama
W Wybrzeżu Kości Słoniowej niechciana ciąża często oznacza koniec edukacji, a aborcja jest zakazana. Mimo wstydu i społecznej presji Déborah wróciła do szkoły. Dziś angażuje się w działania edukacyjne, rozmawiając z rówieśnikami o seksualności, relacjach i antykoncepcji.