Bondage: wolność przez związanie6 min
Bondage kojarzy się z BDSM, ale tak naprawdę uprawiamy je na co dzień: wiążąc sznurowadła, czy pakując prezenty. Ale w jaki sposób to, co początkowo było sztuką zwaną Shibari w Japonii, stało się domeną fetyszystów? I czy przypadkiem nie mówi więcej o naszych społecznych relacjach dominacji niż o naszym życiu seksualnym?