Prosimy nie dotykać!
Historie życia i śmierci świętych, pisane w średniowieczu, zajmują ważne miejsce w tradycji katolickiej, zwłaszcza opowieści o ich torturach. Ten odcinek dotyczy tak naprawdę BDSM, ale nie martw się, pozostaniemy przy wersji soft...