Kobiecy gore
Amapiano to brzmienia z RPA, które podbiły cały świat podczas covidu. Do tego stopnia, że dla niektórych amapiano przestało być tylko muzyką, ale stało się stylem życia: pełnym radości, duchowości i twórczości.