Queer po gruzińsku18 min
W całym regionie Kaukazu jest tylko jeden Marsz Równości i odbywa się on w Gruzji. To duża rzecz w kraju, w którym do 2000 r. homoseksualizm był przestępstwem, a prorosyjski rząd walczy z osobami LGBT+, które uważa za wysłanników zgniłego Zachodu. Dlatego osoby działające na gruzińskiej queerowej scenie to prawdziwi bohaterzy.