Georgia's Queer Scene18 min
Georgia hosts the only Pride march in the Caucasus region. In this country, where homosexuality was a crime until 2000, the pro-Russian government equates LGBT struggles with Western propaganda. Against a backdrop of high tension and open discrimination, the Queer artistic community In Tbilisi is resisting.