Hyperfemininity: Fashion is Politics16 min
Hair and nails, glitter and gloss, short skirts... Generation Z is reclaiming long-discredited stereotypes and reinventing women's fashion- It’s a new wave that includes the queer community and questions traditional ideals of beauty. Tracks investigates hyperfemininity and asks whether this reinterpretation can be subversive and empowering.