Hiperkobiecość - Moda i polityka16 min
Zrobione paznokcie, długie włosy, krótkie spódniczki – hiperkobiecość powróciła, a pokolenie Z odkopuje stereotypy, które chciały pogrzebać pierwsze feministki. Nie wszystko jednak powraca w dawnej formie – queerowa hiperkobiecość jest bardziej inkluzywna i ironiczna, kwestionuje tradycyjne kanony piękna i je reinterpretuje.