Unhappy
Jak odnaleźć spełnienie w jesieni życia? Monika Gutte mimo reumatyzmu tryska energią – rapuje w chórze seniorów i działa w Greenpeace. Z kolei kominiarz Norbert Skrobek stoi u progu emerytury i musi pożegnać zawód, który kochał przez całe życie. W rozmowach z nimi blogerka i pisarka Ronja von Rönne pokazuje, że kluczem do szczęśliwego starzenia się są ciekawość świata, odwaga oraz aktywność.