Podpisując umowę z Turcją i tworząc obóz tranzytowy, Europa przygotowuje się na nową falę migrantów, która w 2018 roku zmniejszyła się o 100 tys. osób. Brak solidarności uniemożliwia Europejczykom zreformowanie prawa azylowego.