These influencers convey an unequivocal message: according to the Bible, men must lead the family and women must be submissive to them. Marriage only exists between a man and a woman, while abortion, homosexuality and premarital sex are condemned as sins. Despite this, they manage to attract hundreds of thousands of followers.