Hungary: Can Orban be beaten?
In Hungary, the parliamentary election campaign has become the focal point of national discourse, with the vote set for mid-April. Current polls place Prime Minister Viktor Orbán in a precarious position. For the first time, the EU’s longest-serving head of government is seeing his authority significantly challenged.