ARTE Regards - Polonia: casnice sau femei de carieră?Criza demografică din Polonia
Cu una dintre cele mai scăzute rate ale natalității din Europa, Polonia traversează o criză demografică profundă. Tendința amenință creșterea economică și ambițiile strategice ale țării. Pe fondul dificultății de a menține echilibrul dintre muncă și viața de familie, al crizei locuințelor și al precarității economice, guvernul mizează pe noi politici familiale.