Nanni Moretti: "Santiago, Italia"
W reportażu "Santiago, Italia" (2018), Nanni Moretti pokazuje, jak włoscy dyplomaci w Chile w 1973 roku uratowali życie około 100 przeciwnikom generała Pinocheta, mimo iż nie podzielali ich poglądów. Włochy były następnie jedynym krajem Europy, który nie uznał chilijskiej dyktatury.