Templele culturii
Szczecin, Dundee, Herford, Blaibach - cu siguranță nu sunt printre cele mai cunoscute metropole din Europa. Cu toate acestea, în ultimii ani, acestea și-au făcut un nume pe plan internațional - cu noi clădiri culturale remarcabile. Szczecin, Polonia are o sală filarmonică inovatoare și îndrăzneață, Dundee, Scoția, a reușit să iasă din umbra Edinburghului prin muzeul V&A de Kengo Kuma, Herford din Germania are propriul său Frank Gehry, iar Blaibach - un orășel german cu doar 2,000 de locuitori - a făcut senzație în întreaga lume cu sala sa de concerte.