Templele culturii
Clădirile culturale simbolice ale viitorului nu sunt construite la Londra, Paris sau New York, ci mai degrabă în metropole precum Abu Dhabi și Shenzhen. Atât capitala Emiratelor Arabe Unite, cât și megalopolisul chinez din Delta Fluviului Perlelor au atras atenția internațională cu muzee spectaculoase, săli de concerte și centre de arte proiectate de arhitecți celebri. Ultimul episod prezintă cele mai recente proiecte, inclusiv Muzeul Guggenheim Abu Dhabi de Frank Gehry.