Templele culturii
În 1997, Bilbao a inaugurat Muzeul Guggenheim, un edificiu impunător din titan proiectat de Franck Gehry, a cărui estetică retro-futuristă a devenit curând emblematică pentru orașul spaniol. După treizeci de ani, un al alt Guggenheim, proiectat tot de Gehry, urmează să fie inaugurat în Abu Dhabi în 2025. Ce vor aceste orașe să obțină în goana după lor clădiri impunătoare?