Świątynie kultury
Muzea, sale koncertowe, filharmonie... Miasta prześcigają się na ikoniczne budynki mieszczące isntytucje kultury, by przyciągnąć turystów i pobudzić lokalna gospodarkę. Czy taka inwestycja rzeczywiście przynosi efekty. Czy często przywoływany efekt Bilbao rzeczywiście istnieje?