The History of Hair in ArtTemples of Culture
Museums, concert halls, and opera houses are beacons of the urban landscape. More and more cities are building iconic, magnificent constructions by star architects, the bigger and more spectacular the better. They are designed to attract tourists, boost the economy and awaken civic pride. But are these expensive signature buildings worth the money? Does the much-vaunted Bilbao effect really exist?