Twist - Poczucie nieskończonościNajpiękniejsze kina Europy
Lichtnurg jest ikoną stylu Nowej Rzeczowości, którym architekci lat 20. odcinali się od secesji. Swoje premiery świętowali tu Romy Schneider, Lex Barker, Pierre Brice i Pierce Brosnan. Na początku lat 2000 kino stanęło na skraju upadku, przed zamknięciem uratował go reżyser Wim Wenders.