Deep Thought: A Conversation with Wolf Biermann
The new ARTE talk format visits exceptional thinkers throughout Europe and invites them for in-depth conversations. This time, with Wolf Biermann. In Hamburg, he reflects on life in two different Germanys, how democracy is unfinished, and an unexpected turn that may lie ahead.