Re: A German Village's Nazi Past
The small village of Frankenfelde in Brandenburg is having difficulty coming to terms with its past. During the Second World War a Polish forced labourer was hanged here. Whilst some in the community want to erect a plaque in memory of this terrible event, others are less convinced.