D.Dan
D.Dan's ascent to Berlin's techno temples like the Berghain and RSO is like a modern fairytale: A young producer and DJ with no career plan and no network rises to the top of the techno scene in record time. His music is resolutely funky, bursting with energy and resolutely hypnotic.