Cassy
A club and festival icon for the last two decades, vinyl fan Cassy is known for sweeping up audiences with her infectious enthusiasm. She has lived in Berlin, Paris, London and New York, and has been resident DJ at legendary clubs such as Panorama Bar in Berlin and Rex Club in Paris.