Catz’N Dogz
Grzegorz and Wojciech have been friends since childhood and have been producing music under the name Catz'N Dogz for over twenty years. The two DJs, who hail from Szczecin in Poland, quickly conquered the house and tech house scene in the early 2000s, achieving undeniable success as evidenced by their international tours of the world's leading clubs.