Going Analogue18 min
Nowadays, you can access thousands of albums, films and works of literature on your phone. And anyone can make a (bad) song using an AI prompt. But some artists are rejected the dematerialisation of creativity and using old technology to create new sounds. Join Tracks as we go analogue.