Rødhåd
DJ i producent Rødhåd jest uznaną postacią współczesnego techno, a wręcz ikoną. Jego sety odzwierciedlają brutalizm jego rodzinnego Berlina i niezwykle ekspansywną wyobraźnię. Są pomysłowe i wyważone, trwają gdzieś pomiędzy mrocznym techno i klimatami sci-fi. To nimi zawsze osiąga idealną równowagę między intymnością a muzycznymi podróżami, które przekraczają granice parkietu.