Ola Teks
Ola Teks jest DJ-ką i rezydentką klubu Jasna 1 w Warszawie. Jest również założycielką cyklu imprez Move Mózg, w którym łączy muzykę ze sztuką wizualną. Jej DJ-skie sety charakteryzują się eklektyczną otwartością, łącząc różne odmiany techno z trance'em i klasycznym housem.