Ola Teks
DJ, promoter and resident of the Jasna 1 club in Warsaw, Ola Teks is also behind the Move Mózg project, which combines music and the visual arts. Her sets, marked by a healthy dose of eclecticism, explore various styles of techno combined with trance and classic house.