fka.m4a
Urodzony w Londynie i mieszkający w Berlinie fka.m4a stał się siłą, z którą należy się liczyć w elektronicznej muzyce klubowej dzięki swojej mieszance italo disco, high NRG i leftfield techno. Jesienią 2024 roku założył własną wytwórnię CONTRAST i wydał swoją debiutancką EP-kę "Summer Nostalgia".