Geopolityka Oceanu Atlantyckiego13 min
W dzisiejszym programie kierujemy nasz wzrok ku Atlantyku (drugiemu co do wielkości oceanowi na świecie po Pacyfiku), na skrzyżowaniu Ameryki, Europy i Afryki. Od Wikingów do Charlesa Lindbergha, przez Krzysztofa Kolumba, ta ogromna przestrzeń morska stanowiła niewyczerpaną fascynację dla badaczy, poszukiwaczy przygód i odkrywców.