Gilles i Faïza (1/6)
Ostatnią rzeczą, która spodziewała się Faïza po swojej rekrutacji jest minigolf. To metody Gilles’a rekrutera z dozą szaleństwa. Czy Faïzie uda się mu zaimponować i dobyć upragnione stanowisko?