"Cierpliwości Kochanie"
Po 8 latach wspólnego życia Alice przekonała Gabrielle. Jadą do kliniki w Barcelonie. Jednak nic nie pójdzie zgodnie z planem: Alice ma endometriozę. Nie może więc starać się o dziecko. Z miłości do Alice, Gabrielle, która nigdy nie chciała nosić dziecka, decyduje się poddać in vitro.