Ai răbdare, draga mea
Alice și Gabrielle așteaptă un copil. După mulți ani de încercări zadarnice, în sfârșit vor deveni părinți. În timp ce Alice își privește burta crescând, Gabrielle își caută locul. Chiar dacă uneori ocupă cam prea mult spațiu în camera de zi...