Răbdare, draga mea
Gabrielle primește o scrisoare de la tribunal și speră că e vorba de adopția lui Basile. Realitatea este dură: instanța îi cere „dovezi“. Alice îi oferă sprijin, dar Gabrielle trebuie să facă acest pas singură.