Ai răbdare, draga mea
Alice și Gabrielle iau prânzul cu Odile, mama lui Gabrielle. În timp ce aceasta din urmă e încântată că poate să-i arate mamei ei imaginile neclare de la ecografie, Odile pare interesată doar de Alice.