W dołku
Pies Domiego załatwił swoją potrzebę do minigolfowego dołka. Sylvie, managerka pola, konfrontuje się z właścicielem zwierzęcia. Jednak gdy dowiaduje się, że Domi jest niewidomy, niepostrzeżenie dla samej siebie opowiada mu o swoich uczuciach.