Gilles i Faïza (1/6)
Gautier i Claire poznali się w internecie. Na pierwszą randkę Gautier zaproponował partyjkę minigolfa. Jednak Claire zabrała ze sobą swojego 11-letniego syna, Alaina. Przepis na katastrofę?