Nagi nad Berlinem (2/6)
Dwóch 17-latków, Jannik i Tai, jest prześladowanych w szkole. Pewnej nocy Tai wysyła Jannikowi wideo, na którym widać Pana Lamprechta, dyrektora ich liceum, zataczającego się po pijaku. Chłopaki postanawiają zabrać dyrektora do jego miszkania i... zamknąć go w nim. Tai loguje się do komputera Lamprechta i rozpoczyna się zabawa...