Happiness
Teheran, czasy obecne. Szadi ma 17 lat. Najbardziej na świecie uwielbia słuchać muzyki ze swoją najlepszą przyjaciółką, Ferial. Tylko że już niedługo Szadi wyprowadza się do Francji, daleko od swojego dotychczasowego życia. Postawiona przed tak radykalną zmianą, Szadi zaczyna się zastanawiać, czy naprawdę chce wyjechać z Iranu.