Szadi
Mama Ferial dzwoni do Szadi, nie przekonują jej kłamstwa córki o zgubionym telefonie. Parsa przejmuje pałeczkę ku rozczarowaniu Ferial i Szadi. Muszą zrobić zdjęcie na plaży, by uspokoić mamę Ferial.