El’sardines
Po sesji w salonie Nadii, Zouzou natyka się na ulicy na Wardę, która robi jej awanturę. Do tego spotyka matkę biegnącą na komisariat, dokąd trafił jej ojciec, który pobił się z imamem, gdy ten nie chciał odmówić modlitwy w intencji deszczu.