El’Sardines
Gorączkowe przygotowania do ślubu ogarniają cały dom. Odmowa wizy dla Wardy i lęk przed powiedzeniem rodzinie o planowanym wyjeździe sprawiają, że Zouzou decyduje się na wizytę we fryzjersko-psychologicznym salonie Nadii. Chce zebrać myśli i poszukać wsparcia przed spotkaniem z przyjaciółką.