Seriale i filmy fabularne
Okolice Oranu w Algierii. Sześć dni przed ślubem swojej młodszej siostry, Zouzou, 30-letnia singielka i biolożka morska, nie potrafi powiedzieć swojej rodzinie, że nazajutrz po ceremonii wyrusza na wyprawę badawczą.
Odmowa wizy dla Wardy i lęk przed reakcją rodziny na wieśc o jej wyjeździe sprawiają, że Zouzou decyduje się na wizytę w salonie Nadii.
Zouzou natyka się na Wardę, która robi jej awanturę. Do tego spotyka matkę biegnącą na komisariat, dokąd trafił jej ojciec.
Po kłótni rodziców i sprzeczce z siostrą, Zouzou opowiada Nadii o swoim byłym chłopaku Aminie.
Matka Zouzou znajduje walizkę i jej sekret się wydaje. Kiedy Zouzou wraca do domu ze ściętymi włosami, wzburzenie rodziny sięga granic.
W dniu ślubu siostry Zouzou postanawia ogłosić rodzinie, że nie zrezygnuje z wyjazdu.