W oczekiwaniu na wizę
Po kłótni ojca z imamem, atmosfera w domu staje się jeszcze bardziej napięta. Do tego dochodzą ciągłe sprzeczki z siostrą. Zouzou nie wytrzymuje i wyjawia Nadii swoja tajemnicę – opowiada jej o swoim byłym chłopaku Aminie.