Nagi nad Berlinem (2/6)
Dyrektor Lamprecht próbuje uciec ze swojego mieszkania, ale Tai i Jannik są zawsze o krok przed nim. Lamprecht pokłócił się z synem i podejrzewa, że to on stoi za całą sprawą. Ale powoli zdaje sobie sprawę, o co tak naprawdę może chodzić...