Series
Six days before her younger sister’s wedding, marine bioengineer Zouzou still hasn’t found the courage to tell her family that the day after the ceremony, she’s leaving on a scientific research trip.
Warda’s visa was rejected and Zouzou is nervous about telling her the truth, so she goes to the hair salon.
Zouzou leaves a therapy session at Nadia’s hair salon and runs into both Warda and her mother, both furious but for different reasons.
After her parents argue and her sister picks a fight, Zouzou confides in Nadia about her ex-boyfriend Amine.
Zouzou has a new haircut, and the secret she has been keeping from her family finally comes out.
Zouzou confronts her family at her sister’s wedding and tries to convince them to let her go.