El’sardines (5/6)
After an argument with Warda at the beach and an unsuccessful attempt to confide in her mum, Zouzou decides to do something radical – cut her hair. She is determined to leave, but when she gets home, she realises her family has uncovered the secret she has been keeping from them. Her departure may now be in jeopardy.