Look But Don't Touch
In Christianity, women saints are usually young and beautiful, and they have to keep some old, powerful man at bay who won't take no for an answer, usually meeting a grisly end. Saint Agatha is no exception: According to legend her breasts were cut off with pliers as a torture.